I'm an addict.

Jag har varit värdelös på att skriva nu över jul, men jag har helt enkelt inte orkat. Det är mycket som pågår inuti min lilla skalle just nu, mycket tankar kring mig min pappa. Det är komplicerat.

Julen var mysigt precis som det brukar vara, det var mycket glädje skratt  och jag fick det mesta jag hade önskat mig. Jag har bla fått ett munspel som jag brukar terrorisera mina nära och kära med irl och i telefonen. Nyår kommer att spenderas hemma hos Matilda med folk som får mig att må bra och vin. Jag står för efterrätten, det kan bli en upplevelse. Imorgon bär det av till Stehag (typ eslöv höör däromkring) för att fira Malin som fyller 15.

Igår var jag med Annie och Frida i Malmö för att kolla in mellandagsrean, men det som följde med mig hem var inte direkt på rea men det gör inget för jag har iaf  en killerkjol att ha på mig på nyårsafton.

Nu ska jag ner och titta på ännu mera desperate housewifes. I'm an addict.


Dockan på bilden ser ut som min negerdocka Nils som jag hade när jag var liten.


image227

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback