Dirty dangerous and expensive.

Jag tycker att tisdagar är tråkiga och onödiga dagar, inte just på kvällen men varannan vecka då vi bara har en lektion och måste vänta två timmar på tåget uäh, ilandsproblem jag vet men ändå. Så tiden däremella tillbringades med lite och då säger jag verkligen lite filmredigering, nu ska vår "movie" bara finslipas lite med snygga övergångar och schysst musik. Sen kom tvåorna som hade rörligbild och tog min dator. suck. Jag och Annie drog till biblioteket där vi fördrev någon timme med skitsnack med Alex och Malin, de är trevliga de där typerna. Vi har även ett litet projekt som inkluderar de trevliga typerna, det blir på avslutningsdagen men det handlar om synkad dans och mysiga dräkter. Det kan bli kul att se. Efter  detta följde malin mig till stationen där jag satt en stund. Under den stunden kom det en konstig kille och satte sig liiiite för nära mig, okej tänkte jag han gör ju inget. Det var då ja, sen började han peta på mig och prata med mig, men inte nog med det han försökte lägga armen om mig, då blev jag sur och reste mig upp just precis då kom Nils mamma in på stationen och jag har nog aldrig kännt mig så lättad som då. Jag andades ut, han var lite obehaglig och jag är trots allt svensk.
Nu är det Fugly betty och desperata hemmafruar YEY
SHALOM MOTHERFUCKERS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback