Dag 338 - Projektarbet HUGA!

Mina fötter luktar illa och jag är trött. Har jobbat som ett as med projektarbetet idag, för första gången har vi faktiskt stött på lite motgångar när det det gäller sponsorer, de var tydligen inte så pigga på att skänka pengar med andra saker kunde de minsann skänka. Vi fick ihop lite blommor till artisterna och eventuellt lite fika med. Vi kan ju hoppas iaf. Någon som det fortf går segt med är artisterna. Allt är fortf luddigt men vi fortsätter smsar mailar och terrar alla vi känner och dom vi inte känner. Jens med bror blev klara idag, det är najs, men sen finns det ju vissa "vänner" som helt enkelt inte ställer upp när man behöver dem trots tjat om att man behöver svar. sånt gör mig besviken när människor lovar saker som dom inte kan hålla. usch. Nu ska jag maila lite fler mer kända människor och man kan ju hoppas att det går bra.

Peace motherfuckers!

image205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback