Dag 335 - Söndasångest

Igår blev det granada med Frida och Emmie, det var faktiskt riktigt roligt om man borster från vissa händelser. somliga människor borde helt enkelt inte få finnas. Kvällen bjöd på många skratt mycket dans och lite gråt. Härligt. Vi saknade dock maskinen på dansgolvet så vi fick nöja oss med att äntligen få höra du är min man nere bland kasedansarna.

Idag är det ju då söndag som vilket vi alla är medvetna om. Konstigt nog kunde jag inte sova speciellt länge så jag gick upp och la mig i soffan och halvsov istället. Sen kom mormor och vi åt lite middag och körde ner till byn, jag vet att vi är lata men det regnade och jag pajjade mitt knä igår på något lustigt vänster. Jag hittade de finaste stövlarna jag har sett och de blir mina till jul då den goda fen var ute och julklappshandlade. Nu ska jag ner och hämta dagen efter mat dagen till ära iform av en pizzssandwich.
Peace out!

Frida dunka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback