CLEAR UP OR DIE

MÅNDAG, bara ordet klingar lite fult i min mun faktiskt, men det har nog lite med måndagssyndromet att göra faktiskt, att man inte riktigt känner sig så fräsch, eller det var väl helt okej innan men nu har luggen börjat flotta ner sig IGEN. Det är NO love to that one. Dagen har spenderats med följande viktiga och oviktiga saker

1.
Skola då räknas alla mina två lektioner som idag var Engelska och Religion, det är synd att engelska c är så inriktad på grammatik, jag vill prata disskutera och skriva. Hmm, iofs så borde jag prata mer på just de lektionerna men jag känner mig inte tillräckligt bra jämfört med de snygga Samhällsbruttorna.

2. Utvecklingssamtal, det verkar gå bra i alla ämnen kan inte klaga på att jag har dåliga betyg. Det kanske är tur det för tänk vilken panik jag hade haft då, det räcker med den studentångesten redan har. FY FARAO

3. Telefonintervju med smp, nu har jag klagat på skolan och deras lärare som bara hoppar av utan att ens nämna något till oss elever, dock bad jag om att få vara anonym med tanke på rektorn och vår lokal till projektarbetet, man vet ju aldrig människor kan faktiskt vara trångsynda. Dock var Daniel som han hette väldigt trevlig och sympatisk.
 
4. Fika med Martina. Kunde det bli bättre? Jag träffade min lilla mumf på tåget och pratade och pratade och pratade. Vi fikade på blåbärspaj och varmchoklad med marshmallows i lunderbara kalorier där. Men herregud man får ju faktiskt unna sig mer än på helgen, eller vad säger du Emma?

5. Plugg Plugg Plugg behöver jag säga mer än färgläroprov,eng grammatikprov och prov på bild och retorik i media?

Nu är det snart dags för sängen. så PEACE motherfuckers

image207



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback