Årets sista dag.

Det är alltså årets sista dag idag, det är verkligen en skräckblandad förtjusning, det har faktiskt varit ett bra år med många nya erfarenheter och en del nya bekantskaper. Snart ska den stora makeovern göras inför kvällen sen ska man bara hålla andan och hoppas på det bästa.
Det första jag kan säga är att det defenitivt inte kommer att bli värre än förra året. Men det är ändå väldigt luddigt. Först var det bestämt att jag skulle hem till m och äta gott och mysa och eventuellt gå vidare till en större fest runt tolvslaget men då jag och fritte blev två för mycket känns det inte som världens bästa alternativ, men vid två inatt kom det ett sms där det stod att jag var välkommen med tjejer ner till verum men för några är det kanske lite för långt hemifrån då skånegränsen passeras. Just nu vet jag varken ut eller in  vilket suger, men jag tror nog på verum eftersom vi har sovplats och dylikt där. Håll tummarna folks.

Förra nyår, 39 graders feber och drabbad av tristess


image228

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback