Andra advent och jag är faktiskt utvilad.

Som sagt så är det andra advent idag och då förstår ju ni att det är söndag. Detta är faktsikt den första söndagen på väldigt länge då jag faktiskt känner mig någerlunda utvilad och tillfreds med tanken på att det faktiskt är söndag.
Helgen har spenderats på en massa olika ställen först och främst i älmhult där jag och nils tittade på idol finalen, shrek tre och var lite sociala på Hanna och Julius fest där det faktiskt var en del media människor. Trevligt. Lördagen börjde med mycket sömn följd av en mysig frukost en uppfräschning och en tur till bromölla där Allan och Eva väntade vi tittade på Guldkompassen som faktiskt var helt okej, jag satt verkligen på helspänn hela tiden. På kvällen åt vi julbord i deras stuga och spelade spel. Som ni kanske förstår så har det varit väldigt mysigt och avkopplande. Helgen borde aldrig ta slut. Nu ska jag lägga undan grammatikböckerna ( jag har faktiskt pluggat) och börja rensa min garderob. Det kan bli spännande.

image206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback