Underbar och älskad av alla...eller?

Jag fattar inte att det redan är torsdag, jag har i och för sig inte varit i skolan sen i tisdags och då var det ju skolfoto. Snacka om att det är rejält överskattat. Alla klär upp sig och klistrar på sig ett fint leende som mamma kommer att tycka om. Naturligtvis så  blev de enskilda bilderna horibla jag liknar mest en man på crack usch är verkligen det rätt ordet.  Och att jag fick stå bredvid den enda i klassen som verkligen hatar mig gjorde ju verkligen saken bättre, jag läste senare på en av de inblandades bilddagböcker att hon ansåg sig ha " fått den bästa platsen...not" sånt gör mig så lycklig, Jag är ju underbar och älskad av alla...eller tydligen inte. Men men alla kan ju inte tycka om varandra. På eftermiddagen var det fick jag och madelen skolfotoångest och tog oss ner till studion för att posa oss mätta utan resten av klassen, det var välbehövligt, svettigt och framkallade en viss bajsnödighet hos vem tänker jag inte nämna, jag överlämnar det till er fantasi. Gårdagen läste och sov jag bort likaså denna dagen så nu är Emma hambergs Brunstkalendern utläst, riktigt bra förutom det bedrövliga slutet som hon kunde ha besparat oss. Imorgon lär vi bara ha en lektion, jag har kanske ensambel B men vafasen det blir en väntan från 10.35 till 14.00 isåfall det är väl bäst att jag sms:ar musik Johanna och kollar så hon inte är sjuk eller något och om Tilda inte är jättesjuk så kan hon säkert hjälpa mig att slå ihjäl några timmar . Just nu längtar jag enormt mycket till lördag och kvällens kräftskiva. Nu ska jag slå mig ner framför enormt ytliga topmodel 8.

                                                  

Kommentarer
Postat av: Jennie

söta bilder :)

Postat av: Kristina Hedeer

Du är så himla söt mitt älskade lilla kusinbarn!!!

2007-09-02 @ 13:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback