Torsdag=städdag.

En av anledningarna till att jag inte är så förtjust i just torsdagarna är att man familj har beslutat att det är våra städdagar, jag kan inte på påstå att jag gillade det innan öland och jag tycker defenitivt inte om det mer nu. Städa två timmar varannan kväll för att sedan få klagomål nästa dag är inte min grej. Min grej är att fuskstäda som min mor så fint uttrycker det, det är antagligen så min lägenhet kommer att vara städad senare, om det inte råkar vara så att jag lyckas få tag i en extremt städsugen man, ni kan ju kontakta mig om ni känner er träffade.
Nu åter till moppen och trasan!
/J
image46

Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker inte du också att de som svarar i sin egen blogg är lite dumma i huvet? Det är ju en annan grej om personen är anonym eller det är du eller jag, för vi läser ju varandras bloggar. Jag anser det vara lite feset!

Postat av: Johanna

JO det är mkt feset. jag har inte svarat förrens nu och jag svarar endast på dig och linda, jag särbehandlar er :D

2007-08-11 @ 16:16:40
URL: http://www.jowhaina.blogg.se
Postat av: Linda

Jag väntar SPÄNT på uppdatering! Tack för igår, det var kul. : )

2007-08-12 @ 19:27:42
Postat av: sanna

svar: Hehe ja!
ha en fin kväll nu

2007-08-12 @ 22:10:11
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback