Stefans gudinne pose och mammas tappra försök.

Gårdagens mms var lätt det bästa på länge. Det föreställde (tro det eller ej) Stefan Rosén allas vår naturkunskaps lärare. Älskad av vissa hatad av andra, dock älskad av mig. Bilden föreställde Stefan i en vad jag skulle vilja kalla en gudinne pose väldigt sexigt då med andra ord. Han sitter med ena benet uppe på katedern och lutar armbågen lite lätt förföriskt mot benet. ÅH vilken pose! Efter att ha smält bilden och lugnat ner mig en smula så bestämde jag mig för att sova, det var ju trots allt vår sista sovmorgon idag, visst är det tragiskt att sommarlovet ska gå så snabbt. Men jag kunde inte ha spenderat dagen bättre än på väla där mamma gjorde ett nöje av att gå in i sminkbutikerna och fråga om råd för att sedan komma ut med en burkar med tester. Hon är ju trots allt liiiite snål när det gäller sånt. Men jag beundrar henne så vill jag med kunna göra utan att vara påträngande eller allt för pinsam. Jag tänker inte rabbla upp eller lägga upp bilder på det jag har köpt då jag anser det liiiite tramsigt. Men sov lugnt och vi ses i skolan imorgon, det ska bli spännande att se de nya ettorna och för oss klackmaffian att se hur många som hatar oss i år.

/J

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni kanske slår nytt rekord? :) Haha! Ska du inte lägga upp mmset? Hehe Jag vet att du vill..

Postat av: Johanna

mmset är nu uppe emsipemsi

2007-08-16 @ 17:29:37
URL: http://www.jowhaina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback