Släkten är inte alltid värst.

Gårdagen blev inte alls som jag hade planerat  att den skulle bli, den innehöll varken Florence Valentin ( mer än i den form då mobilen ringde) eller ett besök på Club Elvira. Det blev istället ett besök hos mormor och morfar som var vid stugan. Där sken solen och vi tog ett dopp i de skummande vågorna. Jag blev nästan chockad själv över mitt beteende då jag var som en ko som fick komma ut på sommarbete (alltså väldigt sprallig för er som inte fattar) Jag tror jag har en thing för just stora skummiga vågor, det sämsta med de här vågorna är att man lätt får en nipslip, vilket hände mig igår ett antal ggr. Jag antar att jag får skylla på bikinin. Den är käss. För det första har den tappat färgen och är nu fesrosa eller ollonrosa som madelen hade sagt. Efter doppen dök min kära morbror och kusin upp och strax efter det även min bodil (morfars syster) och mormor fick sin fina paket. Sen blev det mat och jag louise och patrik tittade på Bring it on again Åh vad jag tycker om iq befriade filmer. Mot kvällen blev det hemfärd och jag fick lotten att köra. Jag somnade väldigt skönt sen.

image62


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback