Repetition är kunskapens moder?

Vad svarar Johanna på det? Mja jag skulle inte tro det. Jag har gått en vecka i skolan och är redan trött på läxorna. Vi har som uppift i Grafisk kommunikation att göra en färglärobok och omslaget ska vara klart nästa vecka. Jag jublar (paus) Not! Och inte nog med det jag blir så trött på Sj, tågen är sena och det är puckon som drar i nödbromsen och inte nog med det så måste jag fixa en bild som jag kan i  buss/tågkortsgrejen. Ick. Jag tror jag ska sluta skriva nu innan hela omvärlden uppfattar mig som en bitterkärring. Jag kan dock påpeka att jag idag spenderade 15 kr på M&M's att ha till mitt omslag, och att jag antagligen inte får ett godnatt från "you know who" idag. Det suger.
J.

image53

Här har ni den ännu oredigerade fram/baksidan. De tydliga strecken ska bort och ordet "lära" ska in under FÄRG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback