Get me away from here i'm dying.

Duktig duktig duktig Johanna. Tog tag i saken och fixade en foto till busskortet, nu kan dom inte ta mig och tvinga mig att böta HAHA! Det kan dom allt ha de där Sj nissarna. Tågpersonal borde defenitivt vara trevligare, men det kanske är ansträngande men  vad vet jag? Imorgon är det iallafall en välbehövlig sovmorgon eftersom jag hoppade av Filosofin, det blev lite kaka på kaka på Religionen och Dan bülov kan bli lite för mycket med "Achtung achtung" och "alle büchen öffnen" Men det slår trots allt inte ettan då han bad Johanna Hahn att hoppa upp på hans rygg för att "rida lite" nej det är en väldigt speciell man det där. Han dyrkar Ingvar Kamprar som en gud och älskar sina träskor. Jag måste även tipsa om underbara Nataliedee och hennes "teckningar"  även tack till madelen som visade sidan där alla googlade bilder kom från.


 Duktig duktig lägg märke på bilden från ettan och den från iår. haha.



     Natalie dee


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback