Fotorullar och magont.

Visst är det underbart skönt att vakna av att man har ont i magen mitt i natten. Det var längesedan jag kände sådana kramper, jag vill inte ens tänka på hur det känns att föda barn, man borde egentligen passa på nu, det är ju ändå nu som kroppen är anpassad (sägs det). Men först så måste man ju hitta en lämplig man och mr romance bor ju trots allt i USA. Man borde hitta någon lite närmare kanske.Fast vid närmare eftertanke så är det inte så lockande att pressa ut en vattenmelon på något eller några kilon. USCH! På tal om småttingar så hämtade jag och mamma fotorullarna vi lämnade in förra veckan, där fanns många roliga bilder, bla från när vi slutade nian, när jag sjöng på sam's i Helsingborg och fjällenresan 05. Visst har vi förändrats och tur är väl det, vem vill se ut som när man var femton? Jag får väl scanna in dem och skicka runt dem till de drabbade EHRM Emma och Linda och Resten av forna 9e. haha.
/J.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hon kanske är tysk iom att hon niar mig eller så är hon helt enkelt liiide D.I.H. Eller vad tror ni fröken Johanna?

Postat av: Johanna

Jag tror hon är liiide tysk, hon är trots allt lite lik adolf hitlers flickvän

2007-08-09 @ 15:42:05
URL: http://www.jowhaina.blogg.se
Postat av: Linda

Jag längtar efter att se de där bilderna.. Tiden med tandställning, me miss.

2007-08-11 @ 10:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback