Älmhult *2

Äntligen kan jag luta mig tillbaka och bli en normal männsika igen. Jag slipper umgås med min tekopp och jag slipper ha konstanta påsar under ögonen. Nu är matten tentad men hur det gick är en annan historia, jag kan ju villigt erkänna att jag kände mig lite malplacerad bland alla "skanky" ettor ( ni vet de stora med fladder fladder) som tentade ma A det var nog Anna dahl och jag som var de mest normala. I natt blev det inte mycket till sömn nervös som jag var somnade jag nog runt 02 tiden. Jag masade mig sedan upp för att ta bussen 07.10 som uppenbarligen inte går vid 07.10 längre utan runt halv 8. jag måste kolla upp det där för det är lite skumt. Sen väl i Älmhult på bussen vid hållplatsen wallins så pajar bussen. Jag får därför powerwalka som aldrig förr till Folkets hus. Jag har alltså inte bara pluggat röven av mig jag har också gått röven av mig så därför återstår nu ingen som helst rumpa på mig, sorgligt nog. Ännu en gång kände jag mig malplacerad då det var 5 killar som såg ut at gå fordon allihopa, kristoffer ( i gamla paralellklassen, allmän tönt som trots det har flickvän) dotty och jag som gjorde provet. Det gick bra jag klarade det och nu ska jag njuta av min imorgon sista sommarlovsdag.

image47
Titta på påsarna under ögonen, de är nu högsta mode!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! STackars Johanna har blivit av med sin röv! :( Kristoffer vem? Fringers kompis? Yes den går inte fören vid halv, jag vet det! :)

Postat av: sofie

svar: ärligt talat så vet jag inte riktigt själv hur jag gjorde:P haha
men jag klickade på texten precis under själva länken, då kommer du in på en annan sida, där fanns det en massa låtar, så jag tog en å klicka på nått med blogg å sen så kopierade jag koden å satte in den på min blogg..
haha, hoppas du förstod nått å nått, inte så lätt att förklara:P

2007-08-14 @ 23:48:44
URL: http://soffiy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback