Alla ljuva ting börjar på m, t.ex Måndag.

Vilken trevlig Måndag det visade sig bli. Jag har annars väldigt svårt för måndagar speciellt den delen med att måste upp i tid igen i mitt fall blir detta vid 06.10 och det är ju inte så jätte skoj direkt. Men det vände när Emma bjöd med mig på fika. först var det tänkt att vi skulle träffa Linda vid tetrollet men det är ju såklart stängt på måndagar så vi begav oss till skafferiet för en kopp (knuba) kaffe. När jag kom hem väntade en halväten hemmagjord pizzabit i kylen och den biten satt som en smäck.. Nu är det dock lite problem när det kommer till att knäppa brallorna. Sedan bar det av till farbror för det andra kalaset sen lördag men det gick snabbt och jag kom undan smärtfritt. Det visade sig till och med att farmor har en gammal skinnjacka sen 50-talet hemma som jag ska prova vem vet den kanske är snygg. När jag sen kommer hem poppar linda upp på msn  som gubben i lådan med ett roligt länktips. Lasse som kommer upp där  var med den låten en stor favorit i slutet av 2005, så läs och njut mina vänner.

image65

Det var GOUT!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh! Vilken hemsk bild. Men det var himla trevligt med fikan. Nästa gång bjuder jag. Haha, kalastanten är du det. DUBBEL BEMÄRKELSE!

2007-08-28 @ 20:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback